"Ik heb vrij snel mijn vernieuwde grote traject verkocht, terwijl die nog niet online stond. Dit was een heel belangrijk puzzelstukje daarin, omdat het nu weer klopt. Alles stroomt weer, thanks!"
"Ik wilde een nieuwe, betere doelgroep aanspreken maar ik wist niet hoe. Do liet me duidelijk zien welke doelgroep aansluit en hoe ik dat in mijn berichten kan verwerken. Vrij snel leverde dat 10 één op één klanten op. Ik was versteld van het resultaat en verbaasd hoe on point ze was !"
"Ik wilde mijn content veel smeuïger maken, ipv gewoon informatie geven
en dat kan ze je als geen ander leren. Ze is heel eerlijk en zegt wat niet werkt, maar ze vertelt ook hoe je het dan wél moet doen. Daar heb ik echt heel veel aan gehad. Ook al heb ik al 20 en 30K maanden, ik werd enorm uitgedaagd."
"Ondanks dat ik al veel zichtbaar ben en een sterke branding heb, werd me duidelijk waar de zere plek zat: mijn angst voor succes en wat ik vanaf nu te doen heb om dat te doorbreken. Ook gaf ze aan hoe ik mijn dienst passender kan maken bij mij, dat voelde meteen goed. Fijn hoe ze meedenkt, je echt ziet, met nieuwe ideeën komt en bevestiging geeft op sommige vlakken."
Deze masterclass gaat jou niet vertellen dat je consequent zichtbaar moet zijn, aan storytelling moet doen en dat je moet staan voor de waarde die je levert.
Ik ga er vanuit dat je dit al weet en dat je dit hopelijk ook toepast.
Daarom worden jij en je aanbod nu als 'leuk' ervaren. Toppie. Maar iemand als jij doet het daar niet voor, toch?
Dat levert je cheerleaders op in je DM en sporadisch een leuke, goed betalende klant op.
Het goede nieuws is: een Superstar valt niet in de categorie: "nice to have," maar in de categorie "need to have."
En dan krijg je dat je keer op keer goed betalende klanten direct naar je toe trekt en zij voelen dat ze klant bij je moeten worden. Zo'n sterke oerdrang dat de prijs ze niets uitmaakt.
Maar waar vind je die geweldige klanten hè? Dat is de vraag die veel ondernemers zichzelf dagelijks stellen. Maar het geheim is dat je die klanten niet vindt. Zij vinden jou!
Tenminste... als je 1 ding heel goed (en totaal anders dan wat iedereen doet) doet. En dat leer ik je op 15 december.
Moet je je alleen nog even aanmelden.
Dat kan hier:
Weet je waarom mijn methode, die ik je ga onthullen, zo lekker werkt? Dit is de enige win-win situatie: jij levert A- werk en trekt daarmee A-klanten aan én jouw klanten behalen de gewenste resultaten.
En dan hoef je niet:
- Steeds weer af te vragen waar je je klanten vandaan moet halen?
- Jezelf steeds te bewijzen tijdens een salescall of nog erger: tijdens je samenwerking
- Te piekeren over welk resultaat je nu levert
- Bang te zijn voor ontevreden klanten
- Genoegen te nemen met een standaard aanbod waar zowel jij als je klant niet veel uithalen
- Steeds dezelfde gesprekken te voeren met jezelf over het wel of niet verhogen of verlagen van je prijs
- Met mensen te werken waarvan je denkt: ik heb geen geen zin in jou
- Te werken omdat je geld moet verdienen, ipv omdat je het leuk vindt
- Geen eindeloze verhalen over mezelf
- Ik deel daadwerkelijk mijn winstgevende Supertar methode met je
- Geen starter niveau, we gaan de diepte in
Als jijzelf niet steeds wil overschreeuwen en niet wil trekken en leuren aan potentiële klanten,
dan moet je ervoor zorgen dat er geen beter alternatief is, dan werken met jou...
Word The Superstar van je branche!
Hi, Mijn naam is Dominique Dolman
Mocht je geen idee hebben, wie ik ben… dan stel ik mezelf graag even voor.
Ik:
- werkte 6 jaar in de media (Talpa, RTL) als regisseur, eindredacteur en presentatrice
- deed ook marketing & PR om bedrijven meer in spotlights te zetten
- in mijn burn-out: viel het mij steeds meer op hoe ondernemers (en met name coaches) als paddenstoelen uit de grond schoten, maar dat weinig mensen écht begrijpen hoe jezelf online sterk positioneert
- zo begon mijn andere droom: ondernemen. Ik hielp ondernemers zichzelf beter positioneren online
- mijn bedrijf was direct een groot succes en ook mijn klanten behaalde dikke resultaten: als starter (nu dik 3 jaar geleden) zat ik op een steady 16K maand
- het valt me vooral op dat je in Nederland zo “normaal” mogelijk moet doen, ik vind van niet: wees vooral zo JEZELF mogelijk
- Stap meer in the F*ck it frequency en gebruik je potentie optimaal