Zo laat jij je high-level klant, die jou vandaag volgt, overmorgen JA zeggen

Ik onthul wat ik doe om organisch mijn diensten uit te verkopen aan high-level klanten. Gratis & eenmalig 15 december 10:00. Meld je hier aan:

Deze masterclass gaat jou niet vertellen dat je consequent zichtbaar moet zijn, aan storytelling moet doen en dat je moet staan voor de waarde die je levert.

Ik ga er vanuit dat je dit al weet en dat je dit hopelijk ook toepast.

Daarom worden jij en je aanbod nu als 'leuk' ervaren. Toppie. Maar iemand als jij doet het daar niet voor, toch?

Dat levert je cheerleaders op in je DM en sporadisch een leuke, goed betalende klant op.

Het goede nieuws is: een Superstar valt niet in de categorie: "nice to have," maar in de categorie "need to have."
En dan krijg je dat je keer op keer goed betalende klanten direct naar je toe trekt en zij voelen dat ze klant bij je moeten worden. Zo'n sterke oerdrang dat de prijs ze niets uitmaakt.
Maar waar vind je die geweldige klanten hè? Dat is de vraag die veel ondernemers zichzelf dagelijks stellen. Maar het geheim is dat je die klanten niet vindt. Zij vinden jou! Tenminste... als je 1 ding heel goed (en totaal anders dan wat iedereen doet) doet. En dat leer ik je op 15 december.
Moet je je alleen nog even aanmelden.

Dat kan hier:

Weet je waarom mijn methode, die ik je ga onthullen, zo lekker werkt? Dit is de enige win-win situatie: jij levert A- werk en trekt daarmee A-klanten aan én jouw klanten behalen de gewenste resultaten. 

En dan hoef je niet:

  • Steeds weer af te vragen waar je je klanten vandaan moet halen?
  • Jezelf steeds te bewijzen tijdens een salescall of nog erger: tijdens je samenwerking
  • Te piekeren over welk resultaat je nu levert
  • Bang te zijn voor ontevreden klanten
  • Genoegen te nemen met een standaard aanbod waar zowel jij als je klant niet veel uithalen
  • Steeds dezelfde gesprekken te voeren met jezelf over het wel of niet verhogen of verlagen van je prijs
  • Met mensen te werken waarvan je denkt: ik heb geen geen zin in jou
  • Te werken omdat je geld moet verdienen, ipv omdat je het leuk vindt

Als jijzelf niet steeds wil overschreeuwen en niet wil trekken en leuren aan potentiële klanten,
dan moet je ervoor zorgen dat er geen beter alternatief is, dan werken met jou...

Word The Superstar van je branche!

Hi, Mijn naam is Dominique Dolman

Mocht je geen idee hebben, wie ik ben… dan stel ik mezelf graag even voor. 
Ik:
  • werkte 6 jaar in de media (Talpa, RTL) als regisseur, eindredacteur en presentatrice
  • deed ook marketing & PR om bedrijven meer in spotlights te zetten
  • in mijn burn-out: viel het mij steeds meer op hoe ondernemers (en met name coaches) als paddenstoelen uit de grond schoten, maar dat weinig mensen écht begrijpen hoe jezelf online sterk positioneert
  • zo begon mijn andere droom: ondernemen. Ik hielp ondernemers zichzelf beter positioneren online
  • mijn bedrijf was direct een groot succes en ook mijn klanten behaalde dikke resultaten: als starter (nu dik 3 jaar geleden) zat ik op een steady 16K maand
  • het valt me vooral op dat je in Nederland zo “normaal” mogelijk moet doen, ik vind van niet: wees vooral zo JEZELF mogelijk
  • Stap meer in the F*ck it frequency en gebruik je potentie optimaal

Tot donderdag, aanmelden kan hier: