Maak in 3 dagen je ideale klant verliefd op je aanbod

 

Hoe maak je je ideale klant zo verliefd op jouw en je dienst, dat ze zonder twijfel en zonder vragen direct op de koop button klikt?

Ik laat het je zien in deze 3 daagse bundel vol liefde waarin ik deel hoe ik mijn producten bedenk, maak én verkoop.

Elke dag weer, zonder moeite. Aan leads die me amper kennen.

Minutes
Seconds

Stel dat jouw doelgroep net zo verliefd raakt op jouw aanbod, als jij (ooit was)...

Dan zou ondernemen een stuk meer aligned, leuker én winstgevender voor je worden. 

Jij hebt met zoveel liefde en passie je aanbod gemaakt, maar elke keer als je het ‘out there’ wil brengen, dan blijkt dat je ideale klanten die liefde (nog) niet voelen. Ook al schuif je 6x per week het aanbod onder hun neus, reageren doen ze niet. 

En als ze wel met jou het gesprek aangaan, zien ze vooral nog redenen waarom ze NIET met je in zee willen. 

Dit is toch zonde?

Hierdoor kies jij een van deze twee uitwegen:

1. van gekkigheid ga je nog vaker online je aanbod showen, met nog meer urgentie, nog meer korting, nog meer testimonials en je plakt nog meer extra’s aan je product.

2. Je klapt dicht. Je hebt ineens veel plausibele redenen om ff een tijdje niets meer van je te laten horen. Over elk woord dat je online zou kunnen gooien, loop je zo na te denken dat het pijn doet, waardoor je helemaal klem zit. 

Met als triest gevolg, dat jouw liefde voor je aanbod ook afneemt…

Is het dan wel zo goed?

Misschien kan je aanbod inderdaad weer even up to date worden gemaakt, door een andere vorm te kiezen. 

Maar die liefde die je er ooit voor voelde, zit er niet voor niets. Je idee is goud. 

Het is een kwestie van je ideale klant net zo verliefd laten worden als jij bent op je aanbod.

En daarom ga ik je helpen om in 3 dagen jouw aanbod zo sterk te vermarkten, dat je ideale klant met knikkende knieën op de koopbutton klikt. 

Hoe maak je je ideale klant verliefd op je aanbod

met een product vol pit en potentie

Een fantastisch product doet het halve werk. En daarmee bedoel ik niet een programma die je helemaal volpropt met alles wat jij in huis hebt. Duidelijkheid is key. Je wil dat het naadloos aansluit bij een urgent probleem van je ideale klant zodat ze direct investeert.
Hoe doe je dat? Laat ik je zien aan de hand met fijne voorbeelden.

met sterke usp's en een merkbelofte

Vertel jij elke keer een ander verhaal over je aanbod? Omdat je zelf ook zoekt naar wat het nou precies doet? Zonde.
Ik help je met het selecteren en formuleren van krachtige USP's en merkbelofte.
Waardoor je steeds weer met de juiste woorden een match bent met je favo klanten!

door eerst jezelf (weer) verliefd te maken

Wanneer jij weer heel goed realiseert wie jij bent, wat jij kunt, hoeveel waarde jij hebt en waar jij toe in staat bent, sta je niet alleen anders in het leven, maar voel jij jouw waarde x100 gaan, stromen de creatieve ideeen, ga je niet meer onnodig(!!) overdeliveren én trek je meer en de juiste klanten aan

Je komt in een online leeromgeving vol liefde, waar ik je binnen 3 dagen aanzet door middel van masterclasses, audio’s en video’s.

Nu als bonus: Poen Potentie masterclass twv 75 euro

Je doelgroep sneller mega verliefd maken én ze bij je laten kopen valt of staat met je product (duh).

Hier gaat het vaak mis, je ideale klant snapt helemaal niet waarom ze het nodig heeft, wat het voor haar doet en waarom ze het NU moet hebben. 

Ik heb een masterclass twv 75 waarin ik laat zien hoe je een product maakt dat poen oplevert, omdat het geweldig bij de behoefte past van je ideale klant en vooral super duidelijk is.

Ik laat daarin ook zien hoe ik mijn programma’s maak die zichzelf verkopen aan koud en warm publiek en waar ik maandelijks 20K+ mee omzet.

Direct mee aan de slag? Klik op de button hieronder. 

Alle ingrediënten om je ideale klant in 3 dagen smoorverliefd te maken zodat ze direct koopt

Hé tof dat je hier bent...

Mijn naam is Dominique Dhifalli en nadat ik 8 jaar voor de televisie heb gewerkt, ging ik aan de slag als ondernemer.

Het viel me namelijk op dat er ineens heel veel ondernemers online zichtbaar werden op social media. Ik was alleen van mening dat dat veel sterker en authentieker kon. 

Dat werd een gat in de markt. De ondernemers die ik hielp vonden het niet alleen veel relaxter om content te maken met mijn hulp, ze kregen dus ook daadwerkelijk méér aanmeldingen, maar ook juist van mensen die beter matchen. 

Inmiddels is dit 4 jaar geleden en vraag ik €20.000 voor mijn één op één programma.

Maar wat altijd voor die grote shift zorgde was meer liefde: het vermarkten van je aanbod aan de ideale klant.

Dit heb ik nu voor jou gebundeld in The Love Game.

FAQ

In het kort: je bent een dienstverlener die online zichtbaar is of wil zijn en daarmee haar dienst of product wil uitverkopen. 

Heb je raakvlakken met een van deze 3 type ondernemers? Dan zijn deze templates voor jou gemaakt.

  • Rising star Safira: geld verdienen is jouw middle name… jij bent al bekend in je branche en je doet jezelf steeds versteld staan wat er allemaal mogelijk is. Maar je wordt moe van je eigen content en kan wel weer wat inspiratie gebruiken om jezelf op de kaart te zetten. 
  • Pamela Potentie: jij bent jezelf de laatste tijd lekker aan het overtreffen: je voelt je een succesnummer. Helaas kom je jezelf ook nog vaak tegen… want hé stiekem ben je nog een amateur (sorry), want je doet ook maar gewoon wat. Hoe fijn als je geoorloofd iemands idee mag kopieeren en jezelf eens goed op de kaart kunt zetten?
  • Behouden Bibi: Zonde eigenlijk dat maar weinig mensen jouw ware aard zien… Je wordt gezien als eenheidsworst. Terwijl je boordevol verrassingen zit. Maar HOE breng je dat naar buiten zonder jezelf te overschreeuwen? Je hebt er moeite mee om steeds jezelf te laten zien en bent daardoor voorzichtig, maar je trekt daardoor ook klanten aan die onder je niveau zitten. 

Direct :) Maar je natuurlijk ook later starten

Hier zit vaak het probleem. Tuurlijk is je product ooit vanuit een goed idee een liefde ontstaan, maar de kans is groot dat je nu zelf geen kriebel voelt.

Dat is vaak ook het hele probleem. 

Omdat ik juist ook input geef over het creeeren en vermarkten van een aanbod, ga je heel anders naar je aanbod kijken. Misschien wordt die heel anders, misschien veel beter, misschien blijft het zo. 

Je maakt niet alleen je ideale klant, maar ook juist jezelf verliefd, want dat is stap 1.

Als jij een aanbod en internet hebt, ben je er klaar voor.

 

 

Je krijgt:

elke dag (3 dagen lang + een afsluitende dag) een mail met de daarin de dag boodschap / opdracht

Daarnaast toegang tot het online programma waarin je alle dagen bij elkaar hebt.

  • Zou je er meer willen? 
  • Zou je willen dat het nog makkelijker gaat?
  • Sta je open voor nieuwe ideeën? 
  • Zit er nog meer in jou, wat we nu niet zien?
Kun je deze vragen met ja beantwoorden, dan zijn deze templates ideaal voor je
 

Ik vind het de allergrootste onzin ooit dat starters altijd meer eerst zelf moeten aanklooien. Als dat eens minder gebeurt, dan zou ook niet de helft van de ondernemers na een paar jaar stoppen.

Zelf was ik ook zo’n iemand die het meteen goed deed en dat leverde ook meteen hele flinke resultaten op. Doe het juist vanaf de start goed. Waarom wachten met goede klanten aantrekken? Juist als starter kun je je dat niet profiteren.