They know you, they want you, they pay you.
By just being you.

Wat als...

Jij een programma hebt dat zichzelf verkoopt. Een masterpiece, waar iedereen het over heeft, waar iedereen in wil en waardoor je concurrenten je benijden.

Geen hap snap werk. Maar iets dat staat als een huis en waar jij, je team en je ideale klanten op kunnen rekenen. 

En waardoor jij kunt rekenen op een stabiel high-level inkomen waarmee je je droomhuis financiert, mogelijkheid om een nanny aan te nemen,  vrij voelt om spontaan een weekend naar Saint Tropez te vliegen, om je droom kantoor te openen en om alles waar je nekharen van overeind gaan staan lekker uit te besteden aan een dream team.

Sounds good?

Neem jezelf en je programma dan ook even rete serieus

Je kunt ervoor kiezen om hiervoor mij als jou director (mijn dream team krijg je erbij) in te schakelen.

We kijken samen kijken wat jij en je product / programma nodig hebben om te transformeren naar de allerbeste versie.

En in plaats van zelf ploeteren, mensen vinden en vervolgens weer de helft uitstellen maken wij voor jou:

Wil je als eerste op de wachtlijst en mijn pilot deelnemer worden?

Schrijf je vrijblijvend in op de wachtlijst

Wat is dit niet?

Ik ben geen ‘another brand queen’  die hele vette kleuren voor jou bedenkt en een toffe look voor je verzint waarmee je even een paar weken opvalt. Totdat je t weer zelf moet doen.

Alhoewel mijn fantastische team en ik, ons gaan “bemoeien” met jouw buitenkant (alleen hierdoor al ga je zo’n grandioos verschil merken) en gaat alles helemaal lekker kloppen en veel meer jij worden…

Het begint allemaal niet met maar IN dat leuke koppie van je. 

Mijn ervaring is dat veel ondernemers een knagend irritant gevoel hebben. Ondanks die glam fotos, Vogue waardige logo en  brand kleuren in waar m’n kanarie jaloers op zou zijn.

& thats where i come in.

En dit keer niet (enkel) als je business coach.

Ik zie jou, ik hoor jou – meer dan wat je me vertelt en nu laat zien – en ga door alle laagjes van patronen, “zo hoort het gedachtes,” manieren van voorgaande business coaches heen.

Zodat we uitkomen bij wie jij in de kern bent.

Wat maakt jou bijzonder, aantrekkelijk, one of a kind oftewel waar ligt jouw goud (wat je nu ook nog wel eens wegdrukt).

En ik denk met je mee hoe we dit vertalen naar je brand, je programma,  je positionering, je salessrategie, je marketing en je content.

Zo kan ik een tof podcast concept voor je bedenken of juist adviseren om te stoppen met nieuwsbrieven en daar een videoteeks voor te maken.

Whatever it is, we voeren het ook direct uit.

Meer weten, plan een call