Yes, aanmelden is gelukt en ik heb nóg iets tofs voor je:
mijn converterende templates

Deze bied ik momenteel nergens los aan, maar dit keer wel aan jou:

Wanneer je weer verliefd bent op je aanbod wil je niets liever dan erover delen. Maar HOE zorg je ervoor dat je jezelf niet overschreeuwt en dat je alles geeft wat je lead nodig heeft om JA te zeggen?

Met deze high-level en done for you templates + masterclass voor dienstverleners krijg jij je doelgroep net zo verliefd op je aanbod als jijzelf, zonder pushy praatjes.

Minuten
Seconden

Stel dat jouw doelgroep net zo verliefd raakt op jouw aanbod, als jij...

Dan zou ondernemen een stuk meer aligned, leuker én winstgevender voor je worden. 

Jij hebt met zoveel liefde en passie je aanbod gemaakt, maar elke keer als je het ‘out there’ wil brengen, dan pelt er een stukje enthousiasme, zelfverzekerdheid en passie af omdat je zo moet nadenken over de perfecte woorden en twijfelt over de opbouw.

 En als je dan iets online hebt staan, voel je je steeds kleiner worden omdat de aanmeldingen niet zo (hard) gaan als je wil. 

En dan ga je of nog harder pushen vanuit een needy geforceerde energie óf je blokkeert volledig en denkt zelfs dat dit aanbod niet goed is of dat ondernemen nooit makkelijk voor je gaat worden.

Terwijl je diep vanbinnen weet dat als je weer vanuit die passie, zelfverzekerdheid en enthousiasme gaat delen, dat je:  

+ Ideale klant zich graag aanmeldt en met liefde investeert
+ Zonder needyness of blokkades door een lancering gaat
+Niet je hersenen laat kraken over elk woord

Er is alleen een probleem…

je blokkeert bij het idee HOE dan?

Je hebt het voor jezelf moeilijk gemaakt (zeker als je er even uit hebt geleden, doordat je bv van koers bent gewijzigd, met zwangerschapsverlof was of bv ziek was) en daardoor is zichtbaar zijn en je aanbod laten zien complex geworden.

Dus je vertelt jezelf dat het (al maanden) komkommertijd is, dat je nu vooral AAN je bedrijf moet werken, dat je een writersblock hebt óf dat het ook wel even lekker is om niet zoveel te verkopen… (wie houd je voor de gek?)

Maar het is herkenbaar hoor :). Ik voelde ook een writersblock na mijn zwangerschapsverlof…  ik vond zichtbaar zijn ineens spannender dan de bevalling ;)  Totdat ik besefte dat dit gedrag helemaal niet bij mij past en ik mijn mooie aanbod WIL presenteren. Ik voelde weer liefde en passie en ik had in 3 dagen 12 klanten erbij voor een €1.000 programma, aan de hand van 3 goede stories, die voor mij átlijd werken

Want het is kwestie van (weten wát je moet) DOEN: jouw aanbod knettergoed en authentiek presenteren. 

En daarom heb ik 10 hele vette converterende templates voor jou ontworpen, die mij en mijn cliënten altijd aandacht en aanmeldingen opleveren.

Waarom werken deze templates, terwijl er op CANVA genoeg templates staan?

Deze zijn meer van deze tijd

hoe fantastisch CANVA ook is, inmiddels heeft jouw feed meer nodig dan gelikte plaatjes. Jouw publiek wil waarde, inhoud én verrast worden.

Daar heb ik rekening mee gehouden.
Verwacht dus geen canva quote achtige tafarelen en zoetsappige bloemtjes lay-outs.

million dollar business

Dit biedt geen losse leuke plaatjes aan, ik heb een million dollar idea behind this! Maar even serieus... Ik verkoop mijn kleine programma's maar ook mijn €20.000 traject middels dit format. Dat komt omdat ik weet wat een goed betalende klant nodig heeft om JA te zeggen door een paar posts. Je koopt niet (alleen) de mooiigheid, je koopt vooral het master brein erachter.

Deze templates zijn converterend

CANVA templates zijn hartstikke leuk, maar die zijn gemaakt door een ontwerper, niet door een ervaren businesscoach met jarenlange ervaring in (high-level) sales en jezelf authentiek presenteren. Ik heb de templates zo gemaakt dat je niet alleen een mooie feed hebt, maar vooral een converterende. De post zijn op elkaar afgestemd en sterk van inhoud.

Deze eenvoudig te gebruiken Instagram-sjablonen zijn ontworpen om jouw online presence VERGROTEN, zonder een expert in te huren of oneindig veel tijd kwijt te zijn. 

ps: het zijn NIET de standaard canva quote lookjes, zoals je veel op Instagram ziet. 

Je bewerkt ze eenvoudig in CANVA, door je eigen teksten afbeeldingen en logo toe te voegen.

Nu als bonus: engagament booster posts twv 75 euro

 5 “bereikvergroter templates” die kun je inzetten als je merkt dat je tegenwoordig alleen nog tegen je buurvrouw en die ene ‘cheerleader’ die alles liked en nooit koopt zit te praten. Dat los je niet op door een extra #, dat los je op door een post met veel engagement. Dus ik heb 5 high-level ideeën voor je verwerkt in een post, die vaak worden gedeeld, opgeslagen en die reacties “uitlokken”

Direct mee aan de slag? Klik op de button hieronder. 

Deze templates zorgen ervoor dat ik zelfs mijn 20.000 euro programma altijd vol heb zitten.

Hé tof dat je hier bent...

Mijn naam is Dominique Dhifalli en nadat ik 8 jaar voor de televisie heb gewerkt, ging ik aan de slag als ondernemer.

Het viel me namelijk op dat er ineens heel veel ondernemers online zichtbaar werden op social media. Ik was alleen van mening dat dat veel sterker en authentieker kon. 

Dat werd een gat in de markt. De ondernemers die ik hielp vonden het niet alleen veel relaxter om content te maken met mijn hulp, ze kregen dus ook daadwerkelijk méér aanmeldingen, maar ook juist van mensen die beter matchen. 

Inmiddels is dit 4 jaar geleden en vraag ik €20.000 voor mijn één op één programma.

Maar ik heb de formule van authentieke en converterende content voor je verwerkt in unieke, moderne, high-level templates waarmee je zowel je 25 euro dienst als 25.000 dienst mee kunt verkopen. 

FAQ

In het kort: je bent een dienstverlener die online zichtbaar is of wil zijn en daarmee haar dienst of product wil uitverkopen. 

Heb je raakvlakken met een van deze 3 type ondernemers? Dan zijn deze templates voor jou gemaakt.

  • Rising star Safira: geld verdienen is jouw middle name… jij bent al bekend in je branche en je doet jezelf steeds versteld staan wat er allemaal mogelijk is. Maar je wordt moe van je eigen content en kan wel weer wat inspiratie gebruiken om jezelf op de kaart te zetten. 
  • Pamela Potentie: jij bent jezelf de laatste tijd lekker aan het overtreffen: je voelt je een succesnummer. Helaas kom je jezelf ook nog vaak tegen… want hé stiekem ben je nog een amateur (sorry), want je doet ook maar gewoon wat. Hoe fijn als je geoorloofd iemands idee mag kopieeren en jezelf eens goed op de kaart kunt zetten?
  • Behouden Bibi: Zonde eigenlijk dat maar weinig mensen jouw ware aard zien… Je wordt gezien als eenheidsworst. Terwijl je boordevol verrassingen zit. Maar HOE breng je dat naar buiten zonder jezelf te overschreeuwen? Je hebt er moeite mee om steeds jezelf te laten zien en bent daardoor voorzichtig, maar je trekt daardoor ook klanten aan die onder je niveau zitten. 

Als jij een aanbod en internet hebt, ben je er klaar voor.

Ik laat je juist zien dat je middels online zichtbaarheid en de juiste content verder geen toeters en bellen nodig hebt. Zelfs een site hoeft niet. 

En ja, ook als je ‘maar’ 100 volgers hebt ofzo, kun je je aanbod online gooien en verkopen :)

Je krijgt:

een linkje met 10 converterende templates in canva. Deze kun je zelf aanpassen en eigen maken. 

Toegang tot een masterclass twv 75 euro, waarin ik uitleg wat mijn content strategie is, hoe ik haakjes bedenk en origineel tot leven laat komen en hoe je je ideale klant aanspreekt. 

Mocht je de bonus erbij hebben van de bereik vergroters, dan krijg je 5 high-level ideeen, verwerkt in een toffe post er ook bij. Deze zijn ook gemaakt in CANVA.

  • Zou je er meer willen? 
  • Zou je willen dat het nog makkelijker gaat?
  • Sta je open voor nieuwe ideeën? 
  • Zit er nog meer in jou, wat we nu niet zien?
Kun je deze vragen met ja beantwoorden, dan zijn deze templates ideaal voor je
 

Ik vind het de allergrootste onzin ooit dat starters altijd meer eerst zelf moeten aanklooien. Als dat eens minder gebeurt, dan zou ook niet de helft van de ondernemers na een paar jaar stoppen.

Zelf was ik ook zo’n iemand die het meteen goed deed en dat leverde ook meteen hele flinke resultaten op. Doe het juist vanaf de start goed. Waarom wachten met goede klanten aantrekken? Juist als starter kun je je dat niet profiteren.