The Superstar screening
- Binnen 14 dagen een persoonlijke en op maat gemaakte high-level screening waardoor jij weet wat je te doen hebt om The Superstar van je niche te zijn
- De ongezouten en bloedeerlijke feedback die je zelfs van je business coach niet krijgt
- Geen verkapt salescall: ik geef je mijn eerlijke mening en nieuwe input. Aan jou wat je ermee doet
"Ik was een spartelende vis, maar nu voel ik me als een vis in het water!"
“Ik was gewoon verbaasd hoe on point ze was. Ze keek dwars door me heen. Ik wilde een nieuwe, betere doelgroep aanspreken maar ik wist niet hoe. Continu was ik in mijn achterhoofd bezig met “de werkboekjes” van coachland. Knettergek werd ik. Do liet me duidelijk zien waar mijn goud lag en hoe ik dat in mijn berichten kan verwerken en wat mijn next moves moeten zijn. Ik was een spartelende vis, maar nu voel ik me nu als een vis in het water!”
Jojanneke Last
The Superstar van een niche, trekt klanten naar haar toe die met haar willen werken. No matter what.
Je zult een nieuwe plek in de markt moeten veroveren...
…wil je opnieuw met gemak aan klanten komen.
Toen je net begon ging alles je makkelijk af, jij was een soort ‘wilde hond’ die volop zichtbaar was, altijd klanten had, lekker haar eigen ding deed.
Maar nu heb je een probleem.
Je bent te groot geworden om je als ‘wilde hond’ te gedragen die zomaar van alles doet. Je wil je verdiende expertstatus opkrikken, niet verliezen.
Dus je deelt al een tijdje geen testimonials meer, want ze passen niet meer bij jouw level en bij het level van de nieuwe klanten die je wil.
Je kunt niet (meer) van de daken schreeuwen hoe goed je bent. Straks denken mensen nog dat je wanhopig bent.
Jij mag niet meer falen want jouw doelgroep en jouw klanten verwachten dat bij jou alles fenomenaal & fantastisch gaat (denk je). Dit geeft jou een bepaalde druk waardoor je veel kleiner bent gaan denken en handelen.
En nu ben je je jezelf en je grootsheid even verloren…
En dat is allemaal niet zo gek. Want deze nieuwe fase, waarin jij stijgt naar de top voelt als opnieuw beginnen.
En dan kun je stil blijven staan, zoals je nu doet. Maar kom op, je kunt ook gewoon doorpakken nu. En profiteren van wie je bent, wat je al hebt neergezet en er keihard voor gaan om The Superstar van je niche te worden.
Ik kan je screenen om te kijken wat je nieuwe fase, je nieuwe doelgroep en de nieuwe jij van jou vragen.
Wat is er nodig? Wat heb je te doen en wat niet meer om de onrust voorbij te gaan en te gaan ownen wie je bent en wat je kunt.
Daarmee zul je weer alle ogen op jou gericht krijgen…
Ik zal wel bloedeerlijk tegen je zijn. Aan jou wat je ermee doet. Ready?
The Superstar zijn van je niche...
…ik zie veel ondernemers dit wel proberen, maar ik word er ongemakkelijk van als ik er naar kijk.
Omdat er blijkbaar een trend gaande is waarbij content gevuld wordt met beige/gouden looks, galajurken en cryptische teksten.
Nu heb ik daar niks op tegen (ik bedoel, ik adem nog net geen goud & beige en ik zeg geen nee tegen glitterpakjes).
Maar ik vind het zonde, omdat dit jou geen Superstar maakt. Dat kan namelijk ook gewoon in een afgetrapte jeans en een kanariegeel logo. Ik noem maar wat.
Een Superstar is zo aantrekkelijk omdat ze zo zichzelf is. Wel de allerbeste versie van haar zelf.
Met enkel de allerbeste klanten.
“Ik heb na ons gesprek vrij snel mijn vernieuwde grote traject verkocht, terwijl die nog niet online stond. Deze screening was een heel belangrijk puzzelstukje daarin, omdat het nu weer klopt. Het stroomt weer. Echt heel fijn!”
Sanne Mol
“Ondanks dat ik al veel zichtbaar ben en een sterke branding heb, werd me door Do duidelijk waar de zere plek zat: mijn angst voor succes en wat ik vanaf nu te doen heb om dat te doorbreken. Ook gaf ze aan hoe ik mijn dienst passender kan maken bij mij, dat voelde meteen goed. Fijn hoe ze meedenkt, je echt ziet, met nieuwe ideeën komt en bevestiging geeft op sommige vlakken.”
Sjoukje de Haas
Door deze screening:
- Zul je meer high-level leads naar je toe krijgen, omdat ik weet wat ze nodig hebben om JA te zeggen
- Sta je achter je (vernieuwde) prijzen en own je gewoon wie je bent en wat je wil
- Is je positionering geen rommeltje meer, maar een afspiegeling van jou die in haar grootsheid staat
- Weet je waar je je op kunt focussen: qua aanbod, qua zichtbaarheid en qua gameplan
- Heb je de eerste stap gezet om The Superstar van je niche te worden
Dit is niet voor iedereen. Ik kan je alleen helpen om The Superstar van je niche te worden, als je hieraan voldoet:
- Je gelooft in jezelf en in je dienst of product (normaal gesproken dan. Nu eventueel wat minder)
- Je staat ergens voor en je weet dat je wat te bieden hebt (dat je het niet altijd perfect uit je mond gerold krijgt, is wat anders)
- Je wil niet klakkeloos met elke trend meegaan of iets doen omdat het zo hoort. Je hebt zelf een identiteit
- Je bent al bekend in je branche, je bent geen groentje meer
- Je vindt jezelf de beste van je niche of je hebt de ambitie dat te worden
Let op: als ik na het ontvangen van jouw profiel (de antwoorden op mijn vragenlijst en je online kanalen) van mening ben dat de screening “negatief” is, ofwel dat jij (nu nog) niet kan geholpen kan worden door mij om The Superstar van je niche te worden, dan zal ik de screening niet voortzetten en jou je geld terug storten.
FAQ
Voor ondernemers die hun shit op orde hebben: je had of hebt een goedlopend aanbod, je was of bent zichtbaar en je had of hebt een gezonde cashflow.
Ik zeg ‘had’ omdat je weet wat je moet doen om dit voor elkaar te krijgen. Maar nu misschien even niet meer.
Want het klopt niet meer. Je wil niet weer zomaar wat gaan en blijven aanklooien. Je wil (een nog grotere) naam maken en daar horen grotere stappen en grotere resultaten bij.
slim iemand; iem. die uitblinkt; iemand die ongelooflijke dingen kan; deskundige; toonaangevend iemand op bepaald gebied; iemand die ergens in uitmunt; iemand die ergens erg goed in is; op enige wijze opvallend iemand; iemand erg goed ergens in
Je geeft 2 à 3 kanalen van jezelf door: bijvoorbeeld je podcast, salespage en Instagram.
Na het aanmelden krijg je direct (check je spam!) een vragenlijst, na het beantwoorden van de vragen, krijg je binnen 14 dagen de screening per mail.
De screening is een persoonlijke voicememo.
Tevens krijg je een link om zelf je 1:1 call van 45 minuten te boeken, deze vindt plaats via Zoom.
Zeker. Na aanmelding ontvang je een vragenlijst. De antwoorden hierop geven mij een goed beeld van je huidige situatie en je wensen.
Heel. Ik neem echt de tijd voor jou, jouw verhaal en jouw business en hoe we dit matchend kunnen maken bij jouw positie in de markt.
De kans dat dit over een tijdje (deels) door iemand uit mijn team en/of deels geautomatiseerd wordt, is dan ook groot.
Maar nu nog niet. Ik ga persoonlijk voor jou aan de slag en de neem de tijd voor jou.
Absoluut! Ook als iets al goed gaat, wil dat niet zeggen dat je geen blinde vlek hebt. Integendeel. Dus wanneer het nu al goed gaat, kun jij met een paar wijzigingen en inzichten weer door shiften naar een nog sterkere positie.
Als je de ambitie hebt om The Superstar van je niche te zijn, kun je deze screening boeken.
Nee, zeker niet. Een goede positionering draait in mijn ogen om authenticiteit. Dus niet alleen je content, maar ook je verdienmodel, het soort klanten, de prijs en je strategie moeten bij je passen. Ik werk dan ook niet met één strategie, templates of een ‘one size fits all’ stappenplan.
Je weet hoe jouw doelgroep je nu ziet (want dit probeer ik zo goed mogelijk voor je in kaart te brengen),