Een beetje perfect lopen wezen? Hell no. Maar er is wel zoiets als content dat als de perfecte wingman fungeert tussen jou en je lead
ik zeg niet dat een gelikte feed jou klanten gaat opleveren, maar een oprechte feed wel.
Als je om de maand je insta bio verandert, en vanuit gebrek aan inspiratie je zoveelste cappuccino deelt in de ochtend kom je wat zoekende over.
Dat gebeurt ook wanneer je “normale” foto’s totaal niet overeen komen met je fotoshoot plaatjes.
Zo weet je volger totaal niet waar ze aan toe is, maar jij natuurlijk ook niet.
Random wat dingen doen zonder gevoel, zonder passie, zonder oprechtheid, zonder een knettergoed idee erachter is nooit de route naar betere klanten.
Dus maak een ‘feed’ dat fungeert als jouw sprankelende etalage AKA marketing machine.
Eentje waar jouw personality, je expertise en je aanbod naar voren komen en elkaar versterken. Maar dan natuurlijk niet op een popie jopie manier en ook niet op een ‘look at me Im perfect, maar van binnen een leeghoofd’ manier.
Gewoon lekker relaxed, representatief, maar mega waardevol.
Jij bent goed in jouw vak. Zelfs een tikkeltje beter dan je concurrent. Het zit allemaal IN je. Maar je krijgt het niet consequent en op hoog niveau ‘out there.’
Je hébt wel een verhaal op social media, en je pakt die camera wel, maar het is wel “het zoveelste verhaal.” Het matcht niet (meer) met wat jij kan en het matcht ook niet met het allerdiepste verlangen van je klant.
Waardoor je ideale klanten je ‘wel leuk en interessant’ vinden, maar niet bij je kopen. Althans, niet zo consequent en niet zo makkelijk als je zou willen.
Je weet dat je jezelf veel sterker in de markt moet zetten, maar je houdt niet van:
En dat is niet moeilijk, je mag juist meer achterover leunen ;)