the waitlist

Die honderden klanten voor je DIY, of juist die twee high-level leads voor je 15K offer…

die zich elke maand weer opnieuw bij jou uit zichzelf aanmelden…

Ze zijn er. Ze wilen je (oplossing). 

Maar ze zien je niet…

Zij gaan aan op de kracht  en de energie van de vrouw en ondernemer die jij vandaag de dag bent. 
 
Ik heb het over die veel grootsere versie in jou.
Waar is zij?
 
Wanneer je bereid bent om haar volledig te zijn en te laten zien, zullen je ideale klanten je vinden, volgen en betalen. 
 

ik zeg niet dat een gelikte feed jou klanten gaat opleveren, maar een oprechte feed wel.

Als je om de maand je insta bio verandert, en vanuit gebrek aan inspiratie je zoveelste cappuccino deelt in de ochtend kom je wat zoekende over. 

Dat gebeurt ook wanneer je “normale” foto’s totaal niet overeen komen met je fotoshoot plaatjes. 

Zo weet je volger totaal niet waar ze aan toe is, maar jij natuurlijk ook niet. 

Random wat dingen doen zonder gevoel, zonder passie, zonder oprechtheid, zonder een knettergoed idee erachter is nooit de route naar betere klanten. 

Dus maak een ‘feed’ dat fungeert als jouw sprankelende etalage AKA marketing machine.

Eentje waar jouw personality, je expertise en je aanbod naar voren komen en elkaar versterken. Maar dan natuurlijk niet op een popie jopie manier en ook niet op een ‘look at me Im perfect, maar van binnen een leeghoofd’ manier.

Gewoon lekker relaxed, representatief, maar mega waardevol. 

Als jijzelf niet steeds wil overschreeuwen en niet wil trekken en leuren aan potentiële klanten,
dan moet je ervoor zorgen dat er geen beter alternatief is, dan werken met jou...

Dat kun je ongedwongen laten zien in slechts een paar geniale posts!

 Jij bent goed in jouw vak. Zelfs een tikkeltje beter dan je concurrent. Het zit allemaal IN je. Maar je krijgt het niet consequent en op hoog niveau ‘out there.’

Je hébt wel een verhaal op social media, en je pakt die camera wel, maar het is wel “het zoveelste verhaal.” Het matcht niet (meer) met wat jij kan en het matcht ook niet met het allerdiepste verlangen van je klant. 

Waardoor je ideale klanten je ‘wel leuk en interessant’ vinden, maar niet bij je kopen. Althans, niet zo consequent en niet zo makkelijk als je zou willen.

Je weet dat je jezelf veel sterker in de markt moet zetten, maar je houdt niet van:

  • trucjes en  maniertjes  waardoor je jezelf verliest
  • meedoen met ‘trends’ omdat het erbij hoort
  • jezelf overschreeuwen en roepen hoe goed je bent
Maar weet je, als jij gezien wordt als ’the one & only’ hoeft dat niet.
Dan weten ze je te vinden, dan willen ze jou!
 

En dat is niet moeilijk, je mag juist meer achterover leunen ;)

Hi, Mijn naam is Dominique Dolman

Mocht je geen idee hebben, wie ik ben… dan stel ik mezelf graag even voor. 
Ik:
  • werkte 8 jaar in de media (Talpa, RTL) als regisseur, eindredacteur en presentatrice
  • deed ook marketing & PR om bedrijven meer in spotlights te zetten
  • in mijn burn-out: viel het mij steeds meer op hoe ondernemers (en met name coaches) als paddenstoelen uit de grond schoten, maar dat weinig mensen écht begrijpen hoe jezelf online sterk positioneert
  • zo begon mijn andere droom: ondernemen. Ik hielp ondernemers zichzelf beter positioneren online
  • mijn bedrijf was direct een groot succes en ook mijn klanten behaalde dikke resultaten: als starter (nu dik 4 jaar geleden) zat ik op een steady 16K maand
  • het valt me vooral op dat je in Nederland zo “normaal” mogelijk moet doen, ik vind van niet: wees vooral zo JEZELF mogelijk