Zou jij niet veel beter tot je recht komen als coach en als persoon als jij veel betere klanten gaat aantrekken?
High-level klanten kopen snel, boeken resultaat, nemen verantwoordelijkheid én waarderen jou als coach...
En dan hoef je niet:
- Steeds weer af te vragen waar je je klanten vandaan moet halen?
- Jezelf steeds te bewijzen tijdens een salescall of nog erger: tijdens je samenwerking
- Te piekeren over welk resultaat je nu levert Bang te zijn voor ontevreden klanten
- Bang te zijn voor ontevreden klanten
- Genoegen te nemen met een standaard aanbod waar zowel jij als je klant niet veel uithalen
- Steeds dezelfde gesprekken te voeren met jezelf over het wel of niet verhogen of verlagen van je prijs
- Met mensen te werken waarvan je denkt: ik heb geen geen zin in jou
- Te werken omdat je geld moet verdienen, ipv omdat je het leuk vindt
"Ik heb vrij snel mijn vernieuwde grote traject verkocht, terwijl die nog niet online stond. Dit was een heel belangrijk puzzelstukje daarin, omdat het nu weer klopt. Alles stroomt weer, thanks!"
"Ik wilde een nieuwe, betere doelgroep aanspreken maar ik wist niet hoe. Do liet me duidelijk zien welke doelgroep aansluit en hoe ik dat in mijn berichten kan verwerken. Vrij snel leverde dat 10 één op één klanten op. Ik was versteld van het resultaat en verbaasd hoe on point ze was !"
"Ik wilde mijn content veel smeuïger maken, ipv gewoon informatie geven
en dat kan ze je als geen ander leren. Ze is heel eerlijk en zegt wat niet werkt, maar ze vertelt ook hoe je het dan wél moet doen. Daar heb ik echt heel veel aan gehad. Ook al heb ik al 20 en 30K maanden, ik werd enorm uitgedaagd."
"Ondanks dat ik al veel zichtbaar ben en een sterke branding heb, werd me duidelijk waar de zere plek zat: mijn angst voor succes en wat ik vanaf nu te doen heb om dat te doorbreken. Ook gaf ze aan hoe ik mijn dienst passender kan maken bij mij, dat voelde meteen goed. Fijn hoe ze meedenkt, je echt ziet, met nieuwe ideeën komt en bevestiging geeft op sommige vlakken."
Maar waar vind je die geweldige klanten hè?
Dat is de vraag die veel ondernemers zichzelf dagelijks stellen. Maar het geheim is dat je die klanten niet vindt. Zij vinden jou!
Tenminste... als je 1 ding heel goed (en totaal anders dan wat iedereen doet) doet. En dat leer ik je in mijn nieuwe tijdelijk gratis te kijken mini video training (20 min): zo positioneer je jezelf als superstar van je niche en trek je high-klanten aan
Deze videotraining gaat jou niet vertellen dat je consequent zichtbaar moet zijn, aan storytelling moet doen en dat je moet staan voor de waarde die je levert.
Ik ga er vanuit dat je dit al weet en dat je dit hopelijk ook toepast.
Daarom worden jij en je aanbod nu als 'leuk' ervaren. Toppie. Maar iemand als jij doet het daar niet voor, toch?
Dat levert je cheerleaders op in je DM en sporadisch een leuke, goed betalende klant op.
Het goede nieuws is: een Superstar valt niet in de categorie: "nice to have," maar in de categorie "need to have."
En dan krijg je dat je keer op keer goed betalende klanten direct naar je toe trekt en zij voelen dat ze klant bij je moeten worden. Zo'n sterke oerdrang dat de prijs ze niets uitmaakt.
Dat kan hier:
Vorig jaar nam ik spontaan, als cadeautje, mijn klanten mee naar Parijs op een exclusieve trip incl. overnachting. Een week daarvoor bedacht ik dat, omdat ik me zelf de vraag stelde: hoe kan ik m’n klanten weer even in hun grootsheid zetten? Meteen gooide ik de Paris invitation op de mail en een week later stonden we bij de limousine in onze jurkjes, met flessen champagne onder de Eiffeltoren te dansen.
Nu gaat het niet om dat tripje. Of om paraderen in glitterjurkjes.
Het gaat erom dat er ruimte is om te luisteren naar mijn intuïtie, om te voelen wat m’n klanten nodig hebben, ze te zien, te horen, om te spelen met wat ik aanbied, om vrij te kunnen zijn, om mezelf en m’n klanten te blijven verrassen en om te werken vanuit mijn zone of genius.
Het gaat er dus om dat ik steeds mijn beste versie ben en mijn klanten alles kan geven om hun doelen te laten bereiken. Whatever it takes.
Dát is voor mij voldoening. En dát is voor mij grootsheid.
Je snapt dat ik dit nooit zou doen, kan doen óf überhaupt in me op zou komen als ik mijn klanten een stel slecht betalende energieslurpers zou vinden. Waarbij ik voel dat alles wat ik doe toch niet goed genoeg is. En ik enkel met ideeën kom om ze te pleasen of om “brandjes” te blussen.
Nee. Ik gun ze de wereld en zij mij.
Daarom gun ik jou ook zulke klanten waardoor jij op je toppen presteert, zonder dat het je energie kost. Weet je waarom dit zo lekker werkt? Dit is de enige win-win situatie: jij levert A- werk en trekt daarmee A-klanten aan én jouw klanten behalen de gewenste resultaten.
- Geen eindeloze verhalen over mezelf
- Ik deel daadwerkelijk mijn winstgevende Supertar methode met je
- Geen starter niveau, we gaan de diepte in
Als jijzelf niet steeds wil overschreeuwen en niet wil trekken en leuren aan potentiële klanten,
dan moet je ervoor zorgen dat er geen beter alternatief is, dan werken met jou...
Word The Superstar van je branche!
Hi, Mijn naam is Dominique Dolman
Mocht je geen idee hebben, wie ik ben… dan stel ik mezelf graag even voor.
Ik:
- werkte 6 jaar in de media (Talpa, RTL) als regisseur, eindredacteur en presentatrice
- deed ook marketing & PR om bedrijven meer in spotlights te zetten
- in mijn burn-out: viel het mij steeds meer op hoe ondernemers (en met name coaches) als paddenstoelen uit de grond schoten, maar dat weinig mensen écht begrijpen hoe jezelf online sterk positioneert
- zo begon mijn andere droom: ondernemen. Ik hielp ondernemers zichzelf beter positioneren online
- mijn bedrijf was direct een groot succes en ook mijn klanten behaalde dikke resultaten: als starter (nu dik 3 jaar geleden) zat ik op een steady 16K maand
- het valt me vooral op dat je in Nederland zo “normaal” mogelijk moet doen, ik vind van niet: wees vooral zo JEZELF mogelijk
- Stap meer in the F*ck it frequency en gebruik je potentie optimaal