Van 'een van de zoveelste...' naar 'The one & only'
Jij bent goed in jouw vak. Zelfs een tikkeltje beter dan je concurrent. Het zit allemaal IN je. Maar je krijgt het niet ‘out there.’
Je hébt wel een verhaal op social media, en je pakt die camera wel, maar het is wel “het zoveelste verhaal.” Het matcht niet (meer) met wat jij kan en het matcht ook niet met het allerdiepste verlangen van je klant.
Waardoor je ideale klanten je ‘wel leuk en interessant’ vinden, maar niet bij je kopen. Althans, niet zo consequent en niet zo makkelijk als je zou willen.
Je weet dat je jezelf veel sterker in de markt moet zetten, maar je houdt niet van:
- trucjes en maniertjes waardoor je jezelf verliest
- meedoen met ‘trends’ omdat het erbij hoort
- jezelf overschreeuwen en roepen hoe goed je bent
Maar weet je, als jij gezien wordt als ’the one & only’ hoeft dat niet.
Dan weten ze je te vinden, dan willen ze jou!
En dat is niet moeilijk, je mag juist meer achterover leunen ;)
Hoe? Dat laat ik je zien op 19,20 en 21 april. Meld je hieronder aan: